تور امارات متحده عربی | تور دبی

تور امارات متحده عربی ، تورهای دبی امارات متحده عربی ، رزرو آنلاین تور دبی امارات متحده عربی – تور دبی لحظه آخری

تور امارات متحده عربی | تور دبی

تور امارات متحده عربی ، تورهای دبی امارات متحده عربی ، رزرو آنلاین تور دبی امارات متحده عربی – تور دبی لحظه آخری

تور امارات متحده عربی ، تورهای دبی امارات متحده عربی ، رزرو آنلاین تور دبی امارات متحده عربی – تور دبی لحظه آخری

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی


دبی همیشه مقصد خرید مسافران بسیار زیادی از سراسر دنیا بوده و هست. اکثر توریست هایی که به دبی سفر میکنند عمده وقت خود را در بازار ها و مراکز خرید بزرگ و با شکوه دبی صرف میکنند.

شما قصد خرید در دبی را دارید؟ مراکز قروش فراوانی برای لذت بردن از خرید، در دبی وجود دارد.لطفا با ما همراه باشید تا با معرفی ۱۰ بازار بزرگ و پر بازدید دبی شما را در سفر دبی و خرید کردن در طی سفرتان یاری کنیم.


مرکز خرید برجمان

این بازار در بور دبی واقع شده و مغازه های لباس فروشی و اجناس الکترونیکی زیادی را در بر دارد. این مرکز خرید یک طرف خیابان پنجم ساکس را به خود اختصاص داده و شامل هایپر مارکت کارفور به اضافه مغازه های برند بسیار زیاد مثل بوربری، دیور، ورساچه و لویی ویتون می شود.
محل صرف غذا: رستورانهایی شامل خانه ماکارونی، میگوی قرمز و جانی کارینو می باشد.
سرگرمی: مجموعه سینمای تازه تاسیس با ۱۴ پرده نمایش.
حمل ونقل: ایستگاه مترو شماره ۱ بورجومان که مستقیما با خطوط قرمز و سبز متروی لندن در ارتباط است.


مرکز خرید امارات

مرکز خرده فروشی که شامل مغازه های برندهای معروف جهان مثل زارا، تاپ شاپ و H&M می شود. این مرکز همچنین چندین کتاب فروشی، بانک و دپارتمان مثل هاروی نیکولس و دبنهامس به اضافه سورپر مارکت کرفور نیزدارد.همچنین عاشقان نیز می توانند همدیگر را به TLC در سالن خواهران زیبا دعوت کنند.
محل صرف غذا: حیاطی برای صرف غذا با منوهایی مثل باجای تازه و برگر بعلاوه رستورانها شامل رستورانهای سنتی و سالرو و بودگا و کیک پنیری مهیا ست.
سرگرمی: DUCTAC، کره جادویی و اسکی دبی و سینمای VOX.
هتل ها: Ibis, Suite Novotel, Kempinskiو شرابتون
حمل و نقل: در البرشا واقع شده و مرکز خرید از ایستگاه ۴ واقع در جاده شیخ زاید واقع شده است.


مرکز خرید دبی مال

این مرکز در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است درست جلوی فواره دبی و برج خلیفه در پایین شهر دبی واقع شده است. مغازه های آن شامل شکلات فروشی، لوازم ورزشی نایک و ویکتوریا و یک بازار جنبی است.
محل صرف غذا:کاستویا، کافه باران جنگل و یو سوشی رستورانهای مرکز خرید دبی هستند و بعلاوه یک فست فود و رستوران چینی ، ناندو و بورگر نیز موجود است.
هتل ها:هتل ادرس، پلازا، ویدا، منزل و آرمانی در این مرکز خرید واقع شده است.
سرگرمی: سینما، میدان یخ بازی دبی، آکواریوم دبی، امارات A380، مرکز دیانسورها(ژوراسیک) دبی
حمل و نقل: ایستگاه مترو برج خلیفه یا جاده شیخ زاید.


مرکز خرید اوت لت دبی

این بازار در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده است. این مرکز خرید بالغ بر ۲۴۰ مغازه شامل برندهایی مثل کواچ و فرد پری می شود که بیشترشان در بعضی اوقات فصل، تخفیف هایی تا ۹۰ درصد می زنند.
این بازار با گذر از آسمانخراشها و در سرزمینی خاص که تنها ۳۰ دقیقه از( آسمانخراشها) فاصله دارد و مانند یک سراب رویایی، پدیدار می شود. مجموعه ای عظیم لوازم خانگی با بیش از ۸۰۰ برند معتبر جهانی مانند الماسی در دبی می درخشد. در روزی که فکر نمیکنید روز خوبی باشد می توانید این مجموعه را امتحان کرده و آن روز را به یک روز به یاد ماندنی تبدیل کنید. این بازار جاذبه های زیادی دارد که می تواند اعضای خانواده را سر گرم کند.
حمل و نقل: جاده العین- مسیر ۶۶ یا با یک اتوبوس دربستی از عتل های مختلف.
زمان: ۱۰ صبح تا ۱۰ عصر از شنبه تا چهار شنبه و ۱۰ صبح تا نیمه شب از پنج شنبه تا جمعه.
مرکز خرید سیتی سنتر دیره

ساکنان دبی این مرکز خرید را با کیفیت ترین مرکز خرید دبی می دانند- این مرکز از سال ۱۹۹۵ شروع به کار نموده است و این مرکز خرید یکی عناصر شاخص شهر است و اما کسانی که در آن طرف شهر زندگی میکنند گاهی آن را فراموش میکنند. نمایندگی برندهای معتبر مثل تاپ شاپ، اچ اند ام و ویرجین مگاستور را در خود جای داده است و در مرکز خرید دیرا علاوه بر لوازم خانگی، مغازه های کمتر شناخته شده که ارزش دیدن دارند نیز وجود دارد.آیکونیک، پیپر چیس، داکر و الکترونیک فور یو و مرکز سلامت کینگسلی از آن جمله اند.
سر گرمی: کره جادویی، سینماهای VOX.
زمان: ۱۰ صبح الی نیمه شب
حمل و نقل: جاده القهرود، مرکز خرید دیرا

مرکز خرید مرکاتو

این مرکز از سال ۲۰۰۲ افتتاح شده است. این یک مرکز خرید با پس زمینه معماری رنسانس با بوتیک ها و جواهر فروشی و مغازه های باکلاس است که آن را از سایر مراکز خرید متمایز نموده است. این مرکز خرید سوپر مارکت اسپینیس، مغازه های لباس زیر و جوراب، خرده ریز ها و عینک آفتابی و چنین وسایلی را نیز در خود جای داده است.
سرگرمی: شهر سرگرمی برای بچه ها بعلاوه سینماVOX.
محل صرف غذا: کافه شیر و عسل بعلاوه رستورانهای پائول، شیک شیک و چند رستوران دیگر.
مکان:جاده ساحلی جمیرا
مرکز خرید مردیف

این مرکز از سال ۲۰۱۰ افتتاح شده و اتاقهای برای تعویض ( پوشک) بچه ها دارد. و محیطی صمیمی با مغازه هایی مثل American Eagle Outfitters, Freedom Furniture, Miss Selfridge, Pottery Barn را در خود جای داده است.
محل صرف غذا: رستوران مکزیکی روزا، رستورانهای کارلوسیو و زفران بعلاوه فست فود های کال( کیلو کالری) هاردی، الفروج و … .
حمل و نقل: نزدیک به ایستگاه مترو رشیدیه همچنین اتوبوس های ویژه ای برای این مرکز خرید وجود دارد.
مکان:جاده شیخ محمد بن زاید- دبی
مرکز خرید ویلیج

شما در اینجا به فروشگاه های جالب فراوانی بر خواهید خورد ،از بوتیک های لباس مانند ساچ و Candella تا فروشگاه جواهرات، یک فروشگا مواد غذایی طبیعی و کافه سوپر مارکت و بوتیک مکمل های سلامت ، لباس بچه ها، و غیره در ان وجود دارد.
محل صرف غذا: شما می توانید شکلات سوییسی خوشمزه را بوتیک اسپرونگلی و کافه مجتمع امتحان کنید. پیتزا فروشی های ۲۴۱، وندی و ساب وی هم در این مرکز وجود دارند.
مکان:جاده ساحلی جمیرا
مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

یکی از بزرگترین مراکز خرید یا ۲۰۵ هزار متر مربع مساحت و سرمایه گذاری ۱٫۵ میلیارد درهم، اندازه این مرکز به بزرگی یک زمین فوتبال است. طرح هایی برای افزایش زیر بنا وجود دارد که آن را به مرکز خریدی بی همتا در کنار نهر تاریخی تبدیل می کند و اندازه این مرکز را به ۲۳۰ هزار متر مربع با عرصه ۴۲۰ متر می رساند.عرضه کنندگان بزرگ و فروشندگان برتر انجا، ایکیا، بزرگتر مغازه الدو بروی کره و تنها مینت ولوت خارج بریتانیا می باشند.اینجا مکانی است که افرادی که در هتل اینتر کنتیننتال و کراون پلازا که به این مرکز مرتبط است بیشتربه آن مراجعه می کنند.
سرگرمی: شما می توانید از ابرا سواری این مرکز خرید که بزرگترین مکان ابرا سواری هم هست، لذت ببرید.
محل صرف غذا: داخل کافه هارد راک در امارات متحده، غذاهای اصیل امارات سرو می شود.
حمل و نقل: فرودگاه هتل اینتر کنتیننتال تا این مرکز ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد،از منطقه تجاری و پل قرهود پنج دقیقه با ماشین از جاده شیخ زاید و بلوار محمد بن زاید، فاصله دارد. پارکینگ این مرکز۶۸۰۰ ماشین ظرفیت دارد.

مرکز خرید ابن بطوطه

شما احتمالا با ورود به این مرکز به تمام مغازه ها سر خواهید زد و هیچکدام فراموش نخواهد شد. تمام کالاهی عالی اعم از Ginger & Lace, New Look, Betsey Johnson و Bauhausدر اینجا جمع است. با وجود کم بودن کتابخانه در این شهر، خانه شعر( نثر) مکان جذابی برای عاشقان مطالعه است. شما می توانید از انجا کتاب خریده ان را مطالعه کرده و سپس با ۵۰ درصد قیمت آن را پس بدهید.
سر گرمی: مرکز خرید ابن بطوطه ۲۱ سینما با پرده گرند مگا پلکس دارد که بهترین پرده های نمایش دبی هستند. قیلم های پرطرفدار را با بهترین کیفیت و در جایگاه خارق العاده بروی پرده ای با ارتفاع ۴۴ فوت و عرض ۷۰ فوت مشاهده کنید.البته گاهی اوقات فیلم سه بعدی هم در اینجا پخش می شود.
محل صرف غذا: تمام غذاهای متداول- در یک طرف رستوران تونسی و در طرف دیگر رستوران چینی- را می توانید در بهترین رستوران ها تجربه کنید.غذاخوری فینز در میان بقیه غذا خوری ها جلوه خاصی دارد.
حمل و نقل: از ایستگاه اتوبوس ابن بطوطه سه دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی